Retourbeleid
Retourbeleid
Wil je je aankoop ruilen of retourneren? We helpen je graag! Ruilen of retourneren kan tot 14 dagen na de leveringsdatum.
Je kunt hier ruilen of retourneren.
- Is retourneren gratis?
Retourneren is op eigen kosten, afhankelijk van de koerier en het land van waaruit je je pakket retourneert.
- Wat zijn de retourvoorwaarden?
Ons retourbeleid garandeert dat je je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden kunt retourneren.
Artikelen moeten in ongedragen en ongewassen staat worden geretourneerd, geschikt voor wederverkoop met aangehechte labels.
Verzendkosten voor bestellingen buiten Nederland worden niet terugbetaald.
- Hoe lang duurt het om een product te ruilen?
Als je aangeeft dat je een product wilt ruilen wanneer je je retour registreert, gaan we hier meteen mee aan de slag. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat je ruiling binnen een paar dagen is voltooid.
- Wat kan ik doen als mijn ruilproduct niet meer beschikbaar is?
Vraag het klantenserviceteam naar je opties. We geven je een update over wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als je je retour al hebt gedaan en het product is uitverkocht, nemen we contact met je op en werken we samen aan een oplossing.
- Waar kan ik mijn ordernummer vinden om mijn retour te registreren?
Je ordernummer kun je vinden in de bevestigingsmail die je na het plaatsen van je bestelling hebt ontvangen. Dit is een vijf-cijferige code. Als je deze e-mail niet correct hebt ontvangen, helpt ons klantenserviceteam je graag verder.
- Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd is?
Helaas komt het soms voor dat een product beschadigd raakt tijdens het verzenden of de productie. We lossen dit natuurlijk graag met je op. Stuur een bericht naar info@flairemode.nl met een foto van de klacht. Ons klantenserviceteam zal zo snel mogelijk met je samenwerken om een oplossing te vinden.
- Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?
Vergeet niet om je retour binnen de 14 dagen periode te bezorgen voordat de retourperiode verloopt. Mocht dit onverhoopt niet lukken, bieden we je de mogelijkheid om het product te ruilen voor een vervangend product of een tegoedbon. Vraag ons klantenserviceteam naar de mogelijkheden.
- Hoe lang duurt een terugbetaling?
We doen ons best om retouren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van je retour in ons magazijn, verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op je track en trace die je ontvangt bij je retour, kun je zien wanneer het pakket bij ons magazijn is aangekomen. Vanaf dat moment beginnen de 10 werkdagen. Na de terugbetaling ontvang je een bericht hierover. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je bankrekening.